Xerrada ‘La cultura xinesa més a prop’
El grup Xic de Can Basté ens proposa una trobada per xerrar i apropar-nos a la cultura xinesa, de la mà de l’experta Begoña Ruiz, i Li Juan veïna de Nou Barris i presidenta de l’Asociación de paisanos de Longquan (China). Ens trobarem el dijous 22 d’octubre a les 19.15 h a la Sala d’actes.
Coneixerem una mica més els nostres veïns i veïnes de context cultural xinès. Descobrirem aspectes i valors compartits, els seus somnis i preocupacions. I respondrem a les vostres preguntes.
Farem un recorregut sobre les raons per migrar, la seva organització familiar, el treball, l’educació dels infants, les tradicions i les celebracions.
Begoña Ruiz de Infante. Sinòloga, intèrpret i mediadora intercultural en serveis públics. Directora de Cross cultural Action, disseny i gestió integral de projectes interculturals. Onze anys resident en China.

