1ra Trobada LATENT: David Armengol, Judit Bou i Carlos Medina

Aquest 2026, a l’Espai Fotogràfic Can Basté iniciem les Trobades Latents, un nou cicle de trobades mensuals que tindran lloc l’últim dijous de cada mes a les 19:30h. Neix amb la voluntat de generar un espai estable de pensament, diàleg i intercanvi al voltant de la fotografia contemporània, posant l’accent en els processos, les preguntes i les inquietuds.

El proper dijous 26 de febrer a les 19:30 h us esperem a la primera Trobada Latent:

“Un turó i molts tomàquets” Conversa entre Judit Bou i David Armengol

L’intent de copsar el temps a través de les imatges és un tema central en els treballs de la Judit. Aquesta qüestió universal que interpela especialment a la fotografia serà el fil del que el comissari David Armengol estirarà per aprofundir en els projectes de la Judit Bou i que l’artista ens podrà explicar durant la trobada.

“Noreste” de Carlos Medina

L’autor ens mostrarà el seu projecte en desenvolupament Noroeste, el qual és una exploració visual que neix de la necessitat de comprendre la diferència entre desplaçament i moviment en el paisatge urbà. A partir de les imatges es construeix un diàleg entre la proximitat, la distància, el recorregut i les infraestructures que articulen el territori. Un mural en què tot sembla orientat a la circulació, a un trajecte lineal o vertical, però que es troba amb una narrativa fragmentada i sempre limitada.

Data d'inici

26 febr. 2026

Horari

19:30

Més informació

Inscripció prèvia

Ubicació

Can Basté - Sala d'actes
Can Basté - Sala d'actes

Organitzador

Espai Fotogràfic Can Basté
Espai Fotogràfic Can Basté
Telèfon
93 420 66 51
Web
https://www.instagram.com/espai.fotografic.can.baste/
Inscripció prèvia
Codi QR
Go to Top