
CINEMA A LA FRESCA “Los pequeños amores” – Pantalla BCN
Entre el 25 de juny i el 24 de juliol, la Xarxa de Centres Cívics de Barcelona presenta la catorzena edició del Pantalla, el cicle del Barcelona Districte Cultural que apropa el cinema recent als barris per gaudir de les millors pel·lícules sota les estrelles. L’entrada és gratuïta i no cal reservar cadira.
Sinopsis:
La Teresa (María Vázquez) canvia els plans de l’estiu per cuidar la seva mare Ani (Adriana Ozores), que ha patit un petit accident domèstic. L’arribada de la filla implica la irrupció de noves dinàmiques i la desaparició d’antigues rutines, cosa que provoca més d’una fricció. els dies calorosos que passen plegades les regira més del que esperaven i la Teresa viurà moments de revelació personal al costat de la mare.
Los pequeños amores, el segon film dirigit per Celia Rico Clavellino (Sevilla, 1982), és una història domèstica de la directora, que torna a abordar el binomi maternofilial tractat al curtmetratge Viaje al cuarto de una madre (2018). La pel·lícula, que parla de la solitud, les inquietuds existencials, el vincle intergeneracional i el pas del temps, va guanyar el premi especial del jurat i al de millor actriu de repartiment al Festival de Màlaga 2024 i té diverses nominacions als premis Gaudí 2024 i Goya 2025.
Fitxa tècnica:
DIRECCIÓ: Celia Rico
ANY: 2024
DURADA: 95 min
IDIOMA: castellà
QUALIFICACIÓ: no recomanada per a menors de 7 anys.
ETIQUETES: drama
Activitat gratuïta no cal reserva prèvia.
Us hi esperem

